Известие

Collapse
No announcement yet.

пали трудно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • пали трудно

    колеги сутрин количката ми пали малко трудно от третия път.имали място за претеснение или е нормално? 146 99г 1.6

  • #2
    При температури между -10 и -15 каквито са сутрин около 8-9 часа мисля че е нормално и аз лично не бих се притеснявал.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
      колеги сутрин количката ми пали малко трудно от третия път.имали място за претеснение или е нормално? 146 99г 1.6
      как е батерията?

      Comment


      • #4
        Незнам можеби не е за притеснение но моето боксьорче да не ме чува дявола ама ....учудващо за мен супер си пали сутрин от първия път....
        Alfa 145 1.4 t.s

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
          как е батерията?
          батерията е на година

          Comment


          • #6
            Е щом си върти, но пали от третият път е притеснително. Моята си пали веднага. Но все пак не е много притеснително.
            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
            Mazda 6 2.3 2005
            sigpic

            Comment


            • #7
              Върти ли ти добре или мудно..? акомулатора ако ти е добре,има проблем. Все пак е студено но трябва да си пали при тея градуси...
              Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


              EX`146 2.0 TD
              EX`146 2.0 16v TS

              Comment


              • #8
                винаги трябва да пали от първия път има нещо
                фиат мултипла jtd
                ФОРД ПУМА

                Comment


                • #9
                  акумолатора е на година,но през лятото ходих с нея на море и я оставих 9,10 дена без да я пала и акумолатора ми беше заминал.отидох на ел техник и тои ми каза 4е тия коли ако пове4е от 5 дена ако я оставам да махам клемата на акомулатора ина4е на самата кола и е голяма консомацията на ток и го изпразва.вярно ли е или ме е метнал?при вас така ставало ли е?

                  Comment


                  • #10
                    дали може да е от това 4е сондата ми неработи и катализатора е запушен.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
                      дали може да е от това 4е сондата ми неработи и катализатора е запушен.
                      Сондата не се взима предвид на студен двигател до колкото знам, а катализатора трябва да е зверски запушен, та да дава отражение.
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                        Сондата не се взима предвид на студен двигател до колкото знам, а катализатора трябва да е зверски запушен, та да дава отражение.
                        От сондата не е 100%,тя не работи първите 4-5 минути въобще,най-вероятно е от МПХ/моторче за празен ход/,опитай да го почистиш,да видиш дали ще има резултат
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
                          акумолатора е на година,но през лятото ходих с нея на море и я оставих 9,10 дена без да я пала и акумолатора ми беше заминал.отидох на ел техник и тои ми каза 4е тия коли ако пове4е от 5 дена ако я оставам да махам клемата на акомулатора ина4е на самата кола и е голяма консомацията на ток и го изпразва.вярно ли е или ме е метнал?при вас така ставало ли е?
                          И аз сам оставял моята за такъв период но после сам си я пали. Чувал сам, че ако тека прави някаде се губи ток по мрежата.
                          Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
                          sigpic
                          http://vbox7.com/play:884c5234
                          http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

                          Comment


                          • #14
                            При мен на студено, зиме и лете, пали от раз. В тези горещи дни на лятото, когато цял ден колата е стояла под слънцето, пали много трудно - върти на стартер и след 5-6 секунди пали с голяма трудност и след това е без никакви проблеми. Пробвах с 3-4 вкл/изкл на контакта, за да качи налягане горивната помпа, защото се съмнявах в нея, но не е тя. МПХ е почистено и според мен работи добре. Някакви идеи?
                            Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                            Comment


                            • #15
                              Сори че пиша в толкова стара тема но и аз имам абсолютно същия проблем като на колегата на нормални температури и на студен двигател пали без проблем ама сега на тея 42 градуса на вън при първо палене е зор 6-7 секунди върти и тогава пали някаи идеи от какво може да е ?
                              sigpicAlfa Romeo 146 1.6i Twin Spark-120ps. 98

                              Comment

                              Working...
                              X